Salată delicioasă de fasole albă cu spanac
Salată delicioasă de fasole albă cu spanac

Ingrediente pentru 4-6 porţii

  • 3 căni de fasole albă, fiartă fără sare și scursă
  • o mică ceapă roșie, împărțită în sferturi, iar mai apoi tăiată fâşii
  • 4 cești de frunze de spanac, tulpinile se elimină
  • 2 linguri și jumătate de muștar natural
  • 2 linguri și jumătate de oțet de mere
  • o linguriță de condimente italiene
  • puteți adăuga și măsline, după preferințe.

Mod de preparare

  1. Într-un vas mai mare combinați fasolea și ceapa tăiată. Tăiați spanacul sub formă de panglici folosind un cuțit ceramic sau de plastic (pentru a a evita oxidarea) și adăugați peste fasole. Spanacul poate fi, de asemenea, rupt cu mâinile.
  2. Separat, într-un vas mai mic, amestecați muștarul, oțetul de mere și condimentele italiene. Turnați sosul obținut peste amestecul de fasole, spanac și ceapă și amestecați pentru a combina toate ingredientele.
  3. Serviți imediat sau puneți salata la frigider (acoperită) până în momentul în care o veți servi.
  4. Dacă preferaţi, mai puteţi adăuga ridiche şi salată verde.

Sugestii

  1. Nu ezitați să consumati spanac atât timp cât este în sezon. În salate, acesta îşi păstrează toate proprietățile sale.
  2. Dacă observați că frunzele tind spre culoarea galbenă, e mai bine să nu le folosiți.

De ce e spanacul o legumă formidabilă

  1. 100 de grame de spanac proaspăt are un conținut energetic de 20 de calorii (de 25 de ori mai puține calorii decât aceeași cantitate de ciocolată!) și conține 92% apă.
  2. Spanacul este o sursă „premium” de magneziu și fier.
  3. Scade colesterolul și ajută la reglarea tensiunii.
  4. Vă revitalizează organismul, întărind sistemul imunitar și ține departe diabetul.
  5. Dacă vă simțiți obosiți, un pahar de suc proaspăt de spanac, băut dimineața, e un bun remediu. 
conținut sponsorizat